Aplicació didàctica de la ràdio al context escolar

Autors/ores

  • Virginia Moriel Bueno Universitat d’Alacant, Espanya

DOI:

https://doi.org/10.14198/ITACA2017-2018.8-9.11

Paraules clau:

Pragmatisme, TILC, Ràdio, Valencià, Educació primària

Resum

Aquest treball pretén explorar l’ensenyament i aprenentatge del valencià i en valencià des d’un punt de vista pragmàtic mitjançant una eina que permet dotar a l’escola d’activitats que propicien un aprenentatge significatiu: la ràdio. A través d’un projecte de ràdio escolar es donarà resposta a dos aspectes primordials: el disseny d’activitats que asseguren el desenvolupament de les capacitats dels alumnes mitjançant situacions de la vida quotidiana, i el fet de propiciar situacions comunicatives en valencià perquè els infants tinguen una millor competència comunicativa sense bandejar el folklore valencià, que incrementarà el sentiment de pertinença dels estudiants, sobretot dels castellanoparlants.

Descàrregues

Estadístiques

Estadístiques en RUA

Publicades

15-12-2018

Com citar

Moriel Bueno, V. (2018). Aplicació didàctica de la ràdio al context escolar. Ítaca. Revista De Filologia, (8-9), 215–239. https://doi.org/10.14198/ITACA2017-2018.8-9.11