Aplicació didàctica de la ràdio al context escolar
DOI:
https://doi.org/10.14198/ITACA2017-2018.8-9.11Paraules clau:
Pragmatisme, TILC, Ràdio, Valencià, Educació primàriaResum
Aquest treball pretén explorar l’ensenyament i aprenentatge del valencià i en valencià des d’un punt de vista pragmàtic mitjançant una eina que permet dotar a l’escola d’activitats que propicien un aprenentatge significatiu: la ràdio. A través d’un projecte de ràdio escolar es donarà resposta a dos aspectes primordials: el disseny d’activitats que asseguren el desenvolupament de les capacitats dels alumnes mitjançant situacions de la vida quotidiana, i el fet de propiciar situacions comunicatives en valencià perquè els infants tinguen una millor competència comunicativa sense bandejar el folklore valencià, que incrementarà el sentiment de pertinença dels estudiants, sobretot dels castellanoparlants.Descàrregues
Estadístiques
Publicades
15-12-2018
Com citar
Moriel Bueno, V. (2018). Aplicació didàctica de la ràdio al context escolar. Ítaca. Revista De Filologia, (8-9), 215–239. https://doi.org/10.14198/ITACA2017-2018.8-9.11
Número
Secció
Dossier monogràfic 2024
Llicència
Drets d'autor (c) 2018 Virginia Moriel Bueno
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.