Formació TIC del professorat per a garantir l’èxit en la integració de la tecnologia
DOI:
https://doi.org/10.14198/ITACA2013.4.03Paraules clau:
TIC, TPACK, Educació, Currículum, PLE, Noves tecnologies a l’aulaResum
En aquest article es defineixen algunes claus perquè la integració de la tecnologia al currículum siga un procés clar i senzill, incidint en els punts forts sobre els quals ha de reflexionar la formació del professorat, tant la inicial com la permanent. Tenint en compte la formació metodològica, hem de tractar de trobar l'equilibri i la metodologia TPACK (Technological Pedagogical Content Knowledge) pot ser la resposta de cap a on s'ha de dirigir la formació TIC dels docents. Però cal anar un pas més enllà en aquesta qüestió, ampliant els nostres horitzons cap a una formació permanent que es caracteritze per la mateixa iniciativa, basant-nos en el nostre entorn personal d'aprenentatge. Finalment, com a conclusió, es defineixen una sèrie de qualitats òptimes que hauria de posseir tot docent amb l'objectiu d'integrar les TIC per millorar l'aprenentatge dels alumnes.
Descàrregues
Estadístiques
Publicades
Com citar
Número
Secció
Llicència
Drets d'autor (c) 2013 Silvia Pico

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.


