Lectura i TIC: l’ús de les TIC per al treball de les lectures d’obres literàries proposades a l’alumnat
DOI:
https://doi.org/10.14198/ITACA2013.4.04Paraules clau:
Foment de la lectura, Hàbit lector, Competència digital, Lectura, TIC, Ensenyament secundariResum
L’ensenyament secundari recull, entre els seus objectius, el foment de la lectura i la creació d’un hàbit lector entre l’alumnat. La introducció de les TIC en l’ensenyament pot funcionar com a element motivador i dinamitzador al servei d’aquesta finalitat. Aquest article té com a objectiu analitzar l’ús de les TIC entre el professorat de l’àrea de «Valencià: llengua i literatura» per al treball de la lectura d’obres literàries completes i descriure la relació entre foment de la lectura i l’ús de les TIC.Descàrregues
Estadístiques
Publicades
15-12-2013
Com citar
Moral Reig, I. (2013). Lectura i TIC: l’ús de les TIC per al treball de les lectures d’obres literàries proposades a l’alumnat. Ítaca. Revista De Filologia, (4), 81–118. https://doi.org/10.14198/ITACA2013.4.04
Número
Secció
Dossier monogràfic 2026
Llicència
Drets d'autor (c) 2013 Ignasi Moral Reig
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.