Lectura i TIC: l’ús de les TIC per al treball de les lectures d’obres literàries proposades a l’alumnat

Autors/ores

  • Ignasi Moral Reig IES el Quint de Riba-roja de Túria / Universitat Oberta de Catalunya, Espanya

DOI:

https://doi.org/10.14198/ITACA2013.4.04

Paraules clau:

Foment de la lectura, Hàbit lector, Competència digital, Lectura, TIC, Ensenyament secundari

Resum

L’ensenyament secundari recull, entre els seus objectius, el foment de la lectura i la creació d’un hàbit lector entre l’alumnat. La introducció de les TIC en l’ensenyament pot funcionar com a element motivador i dinamitzador al servei d’aquesta finalitat. Aquest article té com a objectiu analitzar l’ús de les TIC entre el professorat de l’àrea de «Valencià: llengua i literatura» per al treball de la lectura d’obres literàries completes i descriure la relació entre foment de la lectura i l’ús de les TIC.

Descàrregues

Estadístiques

Estadístiques en RUA

Publicades

15-12-2013

Com citar

Moral Reig, I. (2013). Lectura i TIC: l’ús de les TIC per al treball de les lectures d’obres literàries proposades a l’alumnat. Ítaca. Revista De Filologia, (4), 81–118. https://doi.org/10.14198/ITACA2013.4.04

Número

Secció

Dossier monogràfic 2024