Proposta 2.0 d’incorporació real de les TIC al currículum

Autors/ores

  • M. Teresa Sáez Cuenca Formadora 2.0. Community manager. Un entre tants. Xarxa cooperativa d’experiències TIC per a l’ensenyament en valencià, Espanya

DOI:

https://doi.org/10.14198/ITACA2013.4.05

Paraules clau:

TIC, TAC, Educació, Currículum, Noves tecnologies a l’aula

Resum

Per tal que la incorporació de les TIC a l’ensenyament fóra real, el docent hauria de saber, en primer lloc, què ha d’ensenyar (per tal de poder educar en TIC) i, en segon lloc, com ho ha d’ensenyar (per tal de poder educar amb TIC). Pel que fa al primer punt, és la llei que l’ha d’aclarir i, pel que fa al segon punt, cal que el docent adquirisca/assage noves metodologies. L’article que presentem revisa la legislació vigent sobre la integració de les TIC a les aules de primària i de secundària. Així mateix, presenta els resultats d’una enquesta a professorat i alumnat la finalitat de la qual és esbrinar el grau de coneixement que tenen aquests col·lectius de les TIC i l’ús que en fan.

Descàrregues

Estadístiques

Estadístiques en RUA

Publicades

15-12-2013

Com citar

Sáez Cuenca, M. T. (2013). Proposta 2.0 d’incorporació real de les TIC al currículum. Ítaca. Revista De Filologia, (4), 119–134. https://doi.org/10.14198/ITACA2013.4.05

Número

Secció

Dossier monogràfic 2024