Proposta 2.0 d’incorporació real de les TIC al currículum
DOI:
https://doi.org/10.14198/ITACA2013.4.05Paraules clau:
TIC, TAC, Educació, Currículum, Noves tecnologies a l’aulaResum
Per tal que la incorporació de les TIC a l’ensenyament fóra real, el docent hauria de saber, en primer lloc, què ha d’ensenyar (per tal de poder educar en TIC) i, en segon lloc, com ho ha d’ensenyar (per tal de poder educar amb TIC). Pel que fa al primer punt, és la llei que l’ha d’aclarir i, pel que fa al segon punt, cal que el docent adquirisca/assage noves metodologies. L’article que presentem revisa la legislació vigent sobre la integració de les TIC a les aules de primària i de secundària. Així mateix, presenta els resultats d’una enquesta a professorat i alumnat la finalitat de la qual és esbrinar el grau de coneixement que tenen aquests col·lectius de les TIC i l’ús que en fan.Descàrregues
Estadístiques
Publicades
15-12-2013
Com citar
Sáez Cuenca, M. T. (2013). Proposta 2.0 d’incorporació real de les TIC al currículum. Ítaca. Revista De Filologia, (4), 119–134. https://doi.org/10.14198/ITACA2013.4.05
Número
Secció
Dossier monogràfic 2024
Llicència
Drets d'autor (c) 2013 M. Teresa Sáez Cuenca
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.