Trameses

Necessiteu Vés a l’inici de sessió o Registrar per fer una tramesa.

Llista de verificació per preparar trameses

Com a part del procés de la tramesa, els autors/ores han de verificar que compleixen totes les condicions següents. En cas que no se segueixin aquestes instruccions, les trameses es podran retornar als autors/ores.
  • L’enviament no ha sigut publicat prèviament ni s’ha sotmès a consideració per cap altra revista (o s’ha proporcionat una explicació sobre aquest tema en els Comentaris a l’editor/a).
  • L’arxiu d’enviament està en format OpenOffice, Microsoft Word, RTF o WordPerfect.
  • Sempre que siga possible, es proporcionen adreces URL per a les referències.
  • El text té interlineat senzill; 12 punts de grandària de font; s’utilitza cursiva en lloc de subratllat (excepte en les adreces URL) i totes les il·lustracions, figures i taules es troben col·locades en els llocs del text apropiats i no al final.
  • El text s’adhereix als requisits estilístics i bibliogràfics resumits en les Directrius de l’autor/a, que apareixen en Sobre la revista.
  • Si s’envia a una secció avaluada per experts de la revista, han de seguir-se les instruccions que hi ha en Assegurar una avaluació anònima.

Directrius per a l’autor/a

Consulteu les directrius per autors (s'obrirà una nova finestra).

Declaració de privacitat

D'acord amb la legislació vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal, us comuniquem que la Universitat d'Alacant tractarà les dades recopilades dels usuaris i usuàries registrats i no registrats en aquesta revista per a la gestió, l'edició i la difusió d'articles científics i de revistes científiques revisades per experts. Amb aquesta finalitat es recull la informació necessària per a la comunicació amb les persones implicades en l'autoria, el procés editorial i l'edició de contingut, com també per a poder mantenir informats els lectors registrats.

En el marc dels tractaments esmentats, les dades no se cediran a terceres persones, llevat d'obligació legal de fer-ho.

La persona interessada pot exercir els drets relacionats amb el tractament de les seues dades personals presentant una sol·licitud dirigida a la Gerència de la Universitat en el Registre General de la Universitat d'Alacant, segons estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Els canals de presentació de la sol·licitud són presencialment a les oficines del Registre de la Universitat identificades en https://sar.ua.es/va/registro/, o bé telemàticament en el Registre Electrònic de la Universitat d'Alacant, situat a la Seu Electrònica de la Universitat, accessible en https://seuelectronica.ua.es/va/.

Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre protecció de dades i la política de privacitat de la Universitat d'Alacant en aquest: https://seuelectronica.ua.es/va/privadesa.html.