Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Open Menu
Ítaca. Revista de Filologia
ISSN 2386-4753
Com publicar
Directrius per a autors
Avís de drets d'autor
Càrrecs per als autors
Procés d'avaluació d'experts
Revisors
Números
Quant a
Contacte de la revista
Avisos
Sobre la revista
Objectius i abast
Periodicitat de publicació
Equip editorial
Polítiques
Política d'accés obert
Polítiques ètiques de publicació
Política antiplagi
Pràctiques editorials en igualtat de gènere
Política de preservació
Declaració de privacitat
Indexacions
Cerca
Català
English
Español (España)
Revistes UA
Registre
Inici de la sessió
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
No 6 (2015): L'ensenyament de la literatura (i de la llengua): noves perspectives, nous reptes
No 6 (2015): L'ensenyament de la literatura (i de la llengua): noves perspectives, nous reptes
Dossier monogràfic coordinat per Anna Esteve i Mari Àngels Francés (Universitat d'Alacant).
DOI:
https://doi.org/10.14198/ITACA2015.6
Publicades:
15-12-2015
Presentació
L’ensenyament de la literatura (i de la llengua): noves perspectives, nous reptes
Anna Esteve Guillén, Maria Àngels Francés Díez
15-21
PDF
Dossier monogràfic 2026
Reflexions al voltant del fòrum de debat «Literatura i identitats: personals i col·lectives»
Dèlia Amorós i Pinos, Josep-Enric Escribano Hellín
23-33
PDF
Com fer lectors de poesia en secundària
Anna Ballester Marco
35-50
PDF
Com Sona l’ESO: un exemple del tractament de la llengua i la literatura des de l’àrea de música dins del concepte d’ensenyament integral
Francesca Cano Server
51-70
PDF
Noves (i velles) didàctiques per a ensenyar llengua i literatura amb les TIC
Carme Durán Rivas
71-84
PDF
Viatjant i llegint: un projecte de promoció de la lectura
Francesc Gisbert i Muñoz
85-104
PDF
Ensenyar i aprendre literatura en contextos digitals: reptes i necessitats didàctiques
Josep Hernández i Ortega
105-124
PDF
Tractament integrat de la llengua i la literatura en una zona castellanoparlant
Bernat López i Gisbert, Rafael Medina Martínez
125-143
PDF
La literatura: una aproximació a Jaume I a través dels projectes
Carla Peñarroya i Ferrer, Paula Figuerola i Prats
145-154
PDF
Una eina per a l’escriptura extensiva i l’argumentació: el diari de lectura
Jordi Oviedo Seguer
155-173
PDF
Propostes d’aula per a un enfocament motivador de la literatura
M. Rosa Valls Pérez
175-193
PDF
Miscel·lània
Papers actancials i papers temàtics en la novel·la negra de Manuel de Pedrolo
Teresa Arnandis i Puig
197-218
PDF
La literatura infantil i juvenil de Jaume Cabré
Josep Camps Arbós
219-233
PDF
Joan Valls: papers de música i de músics —sense pentagrames— inèdits i semiinèdits
Àngel Lluís Ferrando Morales
235-255
PDF
La humanització del monstre: Albert Sánchez Piñol vs. H. P. Lovecraft
Maria Martínez Pérez
257-271
PDF
Transfer in third language phonology: Does L3 typological proximity play a role?
Dámaris Mayans
273-288
PDF (English)