Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Open Menu
Ítaca. Revista de Filologia
ISSN 2386-4753
Com publicar
Directrius per a autors
Avís de drets d'autor
Càrrecs per als autors
Procés d'avaluació d'experts
Revisors
Números
Quant a
Contacte de la revista
Avisos
Sobre la revista
Objectius i abast
Periodicitat de publicació
Equip editorial
Polítiques
Política d'accés obert
Polítiques ètiques de publicació
Política antiplagi
Pràctiques editorials en igualtat de gènere
Política de preservació
Declaració de privacitat
Indexacions
Cerca
Català
English
Español (España)
Revistes UA
Registre
Inici de la sessió
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
No 7 (2016): Educació literària
No 7 (2016): Educació literària
Dossier monogràfic coordinat per Dari Escandell i Eduard Baile (Universitat d'Alacant).
DOI:
https://doi.org/10.14198/ITACA2016.7
Publicades:
15-12-2016
Presentació
Educació literària: perspectives didàctiques actuals en la literatura per a infants i jóvens
Dari Escandell; Eduard Baile López
13-15
PDF
Dossier monogràfic 2024
Contra les lectures obligatòries: assaboreix-les!
Cristina Marqués Ferrer
17-28
PDF
La competencia lecto-literaria para el desarrollo del pensamiento crítico. Estética y ética en la literatura infantil y juvenil
Sara Terol Bertomeu
29-39
PDF
La planificació i la realització d’una ruta poètica com a proposta de millora de l’educació literària i com a eina d’integració en l’entorn
Àngels Gregori Parra
41-47
PDF
Diversitat d’espais d’aprenentatge en rutes historicoartístiques i literàries per a l’alumnat d’Infantil i Primària a càrrec dels estudiants dels graus de Mestre
Francesc Rodrigo i Segura, Jeroni Méndez Cabrera, Elvira Asensi Silvestre
49-61
PDF
Educar en la diversitat. Una proposta d’educació literària en l’aula de Magisteri
Miquel A. Oltra-Albiach, Rosa M. Pardo-Coy
63-71
PDF
Literatura infantil i competència literària: una proposta didàctica per a Educació Primària mitjançant el llibre Amazing Grace
Esther Alabau Rivas
73-79
PDF (English)
El rol de la família en la literatura infantil i juvenil del segle XXI: el desenvolupament de la competència lectora intercultural a través d’un àlbum il·lustrat
Rocío Domene Benito
81-90
PDF
Fadrines tradicionals i modernes en la literatura infantil i juvenil: característiques i versatilitats en l’educació literària
Elia Saneleuterio
91-102
PDF
L'ús de les TIC en la Didàctica de la Literatura
Isabel Dans Álvarez de Sotomayor
103-112
PDF (Español (España))
Miscel·lània
Adquisició del paràmetre del subjecte nul en català
Elena Verdú Seguí
117-153
PDF
Ressenyes
Depuració, agençament i contextualització dels textos. Ressenya d’Obra completa (nova edició, revisada), vol. I-III, de Vicent Andrés Estellés (Tres i Quatre, València, 2014-2015-2016). Directors d’edició: Vicent Salvador i Josep Murgades
Anna L. Díaz
157-161
PDF
Ressenya d’En la pell del pacient, de Salvador Esquena (Ara Llibres, Barcelona, 2016, 184 pàgines)
Adéla Kotátková
163-166
PDF